Oliko kesälomasi riittävän pitkä ja palaat työhösi täynnä uutta intoa?

Pää täynnä ideoita annettavaksi työyhteisösi hyväksi. Suorituskykyisenä ja terävänä olet valmiina uusiin haasteisiin. Jaksat taas kohdata ne sinulle haastavimmatkin persoonat ja ymmärtäväisenä ihailla ihmisten erilaisuutta.

Vai alkaako ahdistamaan?

Riittämättömyyden tunne hiipii hiljaa kuristamaan kurkkua. Yö meni pyöriessä ja aamulla on uupuneempi kuin illalla nukkumaan mennessä. Aivot ovat tiltissä ja happi ei riitä. Taisit vähän karjahtaa puolisollesikin.

stress and technology, emotionally destroyed, lonely person

Loppuunpalaminen, burnout, työuupumus tai kotihelvetti.

Mistä se tuli? Uupumus tulee salaa. Pikkuhiljaa ilo katoaa elämästä. Jatkuva suorituspaine, päivästä päivään, johon lepo ei tuo helpotusta. Rentoutuminen on lopulta mahdotonta ja ongelma kasvaa. Henkinen ja fyysinen suorituskyky romahtaa. Miten suoriutua velvollisuuksistaan ja saada elämänsä takaisin?

Työuupumus ei ole sairaus vaan elämän hallinnan ongelma. Siihen ei ole lääkettä.

Oletko muuttunut? Mikäli tunnet itsesi korvaamattomaksi, mutta et saa mielestäsi tunnustusta tarpeeksi. Mikäli olet pikkuasioista nipottaja myös vapaa-aikanasi tai jos olet sisältä tyhjä, tunteeton etkä jaksa kuunnella muiden juttuja vaan mielummin vetäydyt, saattavat nämä olla merkkejä uupumuksesta. Seurauksena uniongelmat, lihasjännitys, pääsäryt, huono paineiden sietokyky, liika stimulanttien käyttö jne.

Mikä avuksi?

Pillerillä tätä ei oikaista. Kokonaisvaltainen elämän analysointi ja tarvittavat ratkaisut ovat tie muutokseen. Joskus menee jopa työpaikka tai ihmissuhde vaihtoon. Mitä sitten tarvitaankaan.

Medicine doctor hand working with modern computer interface as c

Tukea muutoksen tielle eri terapioista.

Olemme yksilöitä ainutlaatuisissa elämäntilanteissamme ja siksi apujoukkojenkin määrä ja laatu on itse löydettävä. Ennenkuin uupumus hallitsee täysin elämääsi, on paljon mitä voit itse tehdä. Oman elämän objektiivinen analysointi on haasteellista ja siksi hyvän terapeutin tai valmentajan apu voi auttaa ratkaisevasti oikealle tielle. Ulos negatiivisesta pyörästä.

Fyysiset haasteet.

Tarvitaan voimia, energiaa lähteä muutoksen tielle. BEMER-terapia tukee fyysisen kehon toimintoja ja mikroverenkierron kautta vähentää stressin haitallisia vaikutuksia. Hyvä uni on ratkaisevaa sekä henkiselle että fyysiselle suorituskyvylle. BEMER-terapialla on vaikutus unen laatuun ja sitä kautta myös immuunijärjestelmä saa tukea. Fyysisesti hyvin toimiva keho tukee myös kuntoutumista sekä palautumista päivän tapahtumista yön aikana. Kehosta ja mielestä tulee vahvempia.

Lamp bulb and gears. Perpetuum mobile idea concept.

Enemmän energiaa ja parempi keskittymiskyky.

Energiantuotanto kehossa tarvitsee hyvän mikroverenkierron. Parempi energiataso kehossa ja pääsi on kirkkaampi. Ajatus kulkee taas, jolloin voimat lisääntyvät ja henkinen kapasiteetti kasvaa. Ota hyväksi tavaksi tukea omaa suorituskykyäsi ja kestävyyttäsi työelämän haasteissa käyttämällä BEMER-terapiaa kaksi kertaa 8 minuuttia joka päivä! Sopii myös käytettäväksi työpaikalla!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *